Üzleti feltételek

I. BEVEZETÉS
1. A SISI GOLD LUX s.r.o. internetes ékszerüzlet ezen a weboldalon működik. kiválasztott fogyasztási cikkek eladásának felajánlása. Írta: SISI GOLD LUX s.r.o. és a felajánlott áruk beszállítója a SISI GOLD LUX s.r.o. Mlynská 27 040 01 Kassa - mestská časť Staré Mesto, IČO: 53036468, bejegyezve a Kassai Kerületi Bíróság I. által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, szakasz: Sro, ügyszám. 48719 / V

 

II. A SZERZŐDŐ FELEK AZONOSÍTÁSA:
1. eladó:

SISI GOLD LUX s.r.o. Mlynská 27 040 01 Kassa - mestská časť Staré Mesto, IČO: 53036468, bejegyezve a Kassai Kerületi Bíróság I. által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, szakasz: Sro, ügyszám. 48719 / V

2. vevő:

Az Ügyfél azt a felhasználót jelenti (minden természetes és jogi személy korlátozás nélkül), akinek lehetősége van termékeket rendelni az Üzemeltető weboldalán. A címzett azt a természetes vagy jogi személyt jelenti, akinek a szállítmányt az Ügyfél megrendelése alapján szánják. A rendeltetési hely az Ügyfél által kijelölt hely, ahová az Üzemeltető köteles biztosítani a küldemény átadását. A szállítás olyan árukat jelent, amelyek az Üzemeltető részei a bevásárlóközpont weboldalán.

 

III. A VÁSÁRLÁSI MEGÁLLAPODÁS TÁRGYA:
1. Az eladó vállalja, hogy a megrendelés időpontjában megadott típusú és típusú árut szállítja a vevő megrendelése alapján, a megállapodás szerinti áron.

2. A vevő a megrendelés elküldése előtti négyzet bejelölésével kijelenti, hogy elolvasta ezeket az általános feltételeket, teljes mértékben megértette azok tartalmát és egyetért velük.

3. A megkötött adásvételi szerződés szerinti vásárlás tárgya a termék, név, típus, mennyiség, súly, méretek, ár stb. Szempontjából meghatározott áru. a vevő megrendelésében.

 

IV. MAGÁNÉLET:
IV.1. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő köteles értesíteni az eladót a neve és vezetékneve, az állandó lakóhely címe, ideértve az irányítószámot, a telefonszámot és az e-mail címet, a megfelelő felszerelés és az áru átadása érdekében. rendelés.

IV.2. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő köteles értesíteni az eladót üzleti nevéről, székhelyéről, beleértve az irányítószámot, az azonosító számot, az áfa számot (ha van ilyen), a telefonszámot a megfelelő felszerelés és a megrendelés kézbesítése céljából, ha jogi személy.és e-mail címet.

IV.3. Az online áruházban regisztrált vásárló bármikor ellenőrizheti és megváltoztathatja a megadott személyes adatokat, valamint törölheti regisztrációját, miután bejelentkezett az e-bolt weboldalára az "Adataim" részben.

IV.4. Az eladó ezúton értesíti a vevőt, hogy a Kbt. 6. cikk (1) bekezdés a) pont b) Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) az egyének személyes adatok feldolgozása vonatkozásában történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46 irányelv hatályon kívül helyezéséről EK (általános adatvédelmi rendelet), a továbbiakban: rendelet), az eladó, mint információs rendszerüzemeltető, a vevő személyes adatait a vételi szerződés megkötése során az érintett, mint vevő hozzájárulása nélkül dolgozza fel. a személyes adatok feldolgozását az eladó annak a vételi szerződésnek a teljesítése érdekében hajtja végre, amelyben a vevő az egyik félként jár el.

IV.5. Az Art. 6. bekezdés 1 levél f) Az eladó megrendelheti a megrendelt áruk szállítását, ill. szolgáltatás a vevő számára, jogos érdek alapján, hogy a vevő személyes adatait közvetlen marketing céljából is feldolgozza, és a vevő e-mail címére információkat küldjön az új termékekről, a kínált áruk kedvezményeiről és akcióiról, ill. szolgáltatások.

IV.6. Az Eladó vállalja, hogy a Vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság érvényes jogszabályainak megfelelően kezeli és selejtezi.

IV.7. Az eladó kijelenti, hogy az Art. 5. cikk (1) bekezdés a) pont a) a písm. b) pontja értelmében a vevő személyes adatait kizárólag a jelen üzleti és panasztételi feltételekben meghatározott célból szerezzük be.

IV.8. Az Eladó kijelenti, hogy a jelen feltételekben és panaszokban felsoroltaktól eltérő célokból, mindig külön külön, megfelelő jogi alapon szerzi be a Vevő személyes adatait, és egyúttal biztosítja, hogy ezeket a személyes adatokat kizárólag a a gyűjtésük céljának megfelelő módon, és nem társítja őket más célból vagy az adásvételi szerződés teljesítése céljából megszerzett személyes adatokhoz.

IV.9. A megrendelés elküldése előtt a vevőt arra kérjük, hogy a megrendelés elküldése előtt jelölje be a négyzet bejelölésével, hogy az eladó kellő, érthető és pótolhatatlan módon értesítette őt:

azonosító adataikat, amelyeket az Art. 1. ezen üzleti és panasztételi feltételek, amelyek igazolják az eladó személyazonosságát,
az eladó elérhetőségei, ill. az eladó felelős személye,
a személyes adatok feldolgozásának célja, amely egy adásvételi szerződés megkötése az eladó és a vevő között, valamint a személyes adatok feldolgozásának jogalapja,
hogy a szükséges személyes adatok az adásvételi szerződés megkötése céljából és megfelelően

a vevő köteles biztosítani a berendezés felszerelését és a megrendelés kézbesítését,
ha a feldolgozás az Art. 6. cikk (1) bekezdés a) pont f) az eladó jogos érdeke a közvetlen marketing,
Harmadik fél azonosító adatai, amely olyan cég, amely a megrendelt árut eljuttatja a vevőhöz, ill. a személyes adatok egyéb címzettjeinek vagy címzettjeinek azonosító adatai, ha vannak ilyenek,
a személyes adatok tárolásának időszaka, ill. meghatározásának kritériumai,
IV.10. Az Eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően dolgozza fel, és olyan módon jár el, amely nem ellentétes a Rendelettel vagy más általánosan kötelező jogi szabályozással, és nem fogja megkerülni azokat.

IV.11. A rendeletnek megfelelően az Eladó a következő információkat szolgáltatja a Vevőnek, akinek adatait feldolgozza:

az eladó és adott esetben az eladó képviselőjének személyazonossága és elérhetőségei,
bármely felelős személy elérhetőségei,
a személyes adatok kezelésének célja, valamint a kezelés jogalapja,
ha a feldolgozás az Art. 6. bekezdés 1 levél f) az eladó vagy harmadik fél jogos érdekei,
a címzettek köre vagy a személyes adatok címzettjeinek kategóriái, ha vannak ilyenek,
adott esetben információ arról, hogy az eladó személyes adatokat kíván továbbítani egy harmadik országnak vagy nemzetközi szervezetnek,
a személyes adatok tárolásának időszaka, ill. meghatározásának kritériumai,
tájékoztatás arról, hogy létezik-e jog az eladótól személyes adataihoz való hozzáférés iránti kérelemhez, valamint az adatfeldolgozás helyesbítéséhez, törléséhez vagy korlátozásához való jog, illetve az adatkezelés elleni tiltakozás joga, valamint az adatok hordozhatóságához való jog
panasz benyújtásának joga a felügyeleti hatósághoz,
információk arról, hogy a személyes adatok megadása törvényi vagy szerződéses követelmény, vagy a szerződés megkötéséhez szükséges követelmény, hogy a vevő köteles-e személyes adatokat megadni, valamint az ilyen adatok megadásának elmulasztásának lehetséges következményei,
az automatizált döntéshozatal megléte, ideértve a profilalkotást is;
A vevőnek joga van megszerezni az eladótól a feldolgozás alatt álló személyes adatok másolatát, és joga van megszerezni az összes fenti információt. A vevő által kért esetleges további példányokért az eladó a másolat elkészítésének adminisztratív költségeinek megfelelő díjat számíthat fel.

IV.12. Ha a vevő írásban vagy elektronikus úton gyakorolja a IV.10. Pont szerinti jogát, és kérelmének tartalmából az következik, hogy gyakorolja a pont szerinti jogát, akkor a kérelmet e rendelet alapján benyújtottnak kell tekinteni.

IV.13. A vevőnek joga van kifogást emelni az eladóval szemben személyes adatainak kezelése ellen, amelyről feltételezi, hogy direkt marketing céljából dolgoznak fel vagy fognak dolgozni, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az kapcsolódik az ilyen közvetlen marketinghez. Ha a Vevő kifogásolja az ilyen feldolgozást, az Eladó az ilyen kifogásnak az Eladó részére történő kézbesítésének napjától kezdve megszünteti a személyes adatok közvetlen marketing célú feldolgozását, és az érintett Vevő személyes adatai már nem kezelhetők és nem is kerülnek feldolgozásra. ilyen célokra.

IV.14. Ha a vevő gyanítja, hogy személyes adatainak feldolgozása indokolatlan, panaszt nyújthat be a Szlovák Köztársaság Személyes Adatvédelmi Hivatalánál. Ha a vevő nem rendelkezik teljes jogképességgel, jogait törvényes képviselő gyakorolhatja.

IV.15. Az eladó megteszi a megfelelő intézkedéseket annak érdekében, hogy a vevő a IV.11. Pontban említett összes információt tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és egyszerűen megfogalmazza. Az eladó az információkat elektronikus úton vagy a rendeletnek megfelelően, a vevővel egyeztetett egyéb módon szolgáltatja.

IV.16. Az eladó a vevő kérésére hozott intézkedésekről indokolatlan késedelem nélkül, minden esetben a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatást nyújt a vevőnek.

IV.17. Az Eladó értesíti ezt a Vevőt arról, hogy a megkötött szerződés teljesítése miatt a Vevő személyes adatainak feldolgozása során feltételezzük, hogy a Vevő személyes adatait a következő harmadik felek rendelkezésére bocsátják és hozzáférhetővé teszik, ill. címzettek köre:

Slovenská pošta, a.s., székhelye: Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, cégazonosító szám: 36631124, bejegyezve a Besztercebányai Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, Sa szakasz, 803 / S ügyirat.
Közvetlen csomagküldő SK s.r.o., székhelye: Technická 7, 821 04 Bratislava, cégazonosító szám: 35834498, bejegyezve a Pozsonyi Kerületi Bíróság I. sz. Sz. Beillesztés 26367 / B
Mailroom s. r. o., székhelye: Muchovo námestie 3624/8, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, bejegyezve a Pozsonyi Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásába, szakasz: Sro, ügyszám: 105158 / B
IV.18. A vevő megkövetelheti az eladótól, hogy személyes adatait feldolgozza:

annak megerősítése, hogy a róla szóló személyes adatokat feldolgozzák-e vagy sem
személyes adatainak kezelése céljából
általánosan érthető formában tájékoztatás személyes adatainak az információs rendszerben történő feldolgozásáról és állapotáról a következők mértékéig:
az eladó és az eladó képviselőjének azonosítása, ha kinevezik
azonosító adatok spr

közvetítő; ez nem érvényes, ha az eladó a személyes adatok megszerzése során nem a ZnOOÚ 8. §-a szerint jár el
pontos információ, általánosan érthető formában, arról a forrásról, amelyből személyes adatait feldolgozás céljából megszerezte
a feldolgozás tárgyát képező személyes adatainak másolata általánosan érthető formában,
kiegészítő információk, amelyek a személyes adatok feldolgozásának minden körülménye és körülménye szempontjából szükségesek ahhoz, hogy a vevő biztosítsa jogait és törvényesen védett érdekeit, különösen:
utasítás az önkéntességről vagy a szükséges személyes adatok megadásának kötelezettségéről; ha az eladó a vevő személyes adatait a ZnOOÚ 11. §-a alapján a vevő beleegyezése alapján szerzi be, akkor a beleegyezés érvényességének idejét is tájékoztatja, és ha a vevő személyes adatszolgáltatási kötelezettsége a szerződés közvetlenül végrehajtható, jogilag kötelező erejű cselekményéből fakad. Az Európai Unió a Szlovák Köztársaságra kötött nemzetközi megállapodás alapján, vagy törvény szerint az eladó értesíti a vevőt arról a jogalapról, amely ezt a kötelezettséget rója rá, és értesíti a személyes adatok átadásának megtagadásának következményeiről.
információk harmadik felekről, amennyiben várható vagy nyilvánvaló, hogy személyes adatokat kapnak számukra
a címzettek csoportja, ha várható vagy egyértelmű, hogy személyes adatokat bocsátanak rendelkezésükre,
a személyes adatok nyilvánosságra hozatalának formája
harmadik országokban, ha előreláthatóan vagy egyértelműen kiderül, hogy a személyes adatok továbbítása ezen országokba megtörténik
a feldolgozás tárgyát képező helytelen, hiányos vagy elavult személyes adatainak helyesbítése.
személyes adatainak megsemmisítése, ha feldolgozásuk célja megvalósult; ha az adatkezelés tárgya személyes adatokat tartalmazó hivatalos dokumentum, kérheti azok visszaküldését,
a feldolgozás tárgyát képező személyes adatainak felszámolása, ha megsértették a ZnOOÚ-t vagy a Szlovák Köztársaság más érvényes jogszabályait.
IV.19. Szabad írásbeli kérelem alapján a vevőnek joga van kifogást emelni a személyes adatok kezelése ellen, jogos indokok feltüntetésével vagy a jogaihoz és törvényesen védett érdekeihez való jogosulatlan beavatkozás bizonyítékának benyújtásával, amelyeket ilyen esetben az adatok feldolgozása károsít vagy károsíthat. személyes adatok; ha ezt jogi okok nem akadályozzák meg, és bebizonyosodik, hogy a vevő kifogása indokolt, az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül blokkolni és megsemmisíteni azokat a személyes adatokat, amelyek kezelése ellen a vevő kifogást emelt.

IV.20. Írásbeli kérésre vagy személyesen, ha az ügyet nem lehet elhalasztani, a vevőnek joga van bármikor kifogást emelni az eladóval szemben, és nem engedelmeskedni az eladó döntésének, amelynek jogi következményei vagy jelentős hatása lenne, ha ilyen döntést hoznak. kizárólag személyes adatainak automatizált feldolgozása alapján bocsátotta ki. A vevőnek joga van felkérni az eladót, hogy a kibocsátott döntést az automatizált feldolgozási formától eltérő módszerrel vizsgálja felül, míg az eladó köteles eleget tenni a vevő kérésének, így a döntés felülvizsgálatában a döntő szerepet meghatalmazott játszik személy; az eladó tájékoztatja a vevőt a vizsgálat módjáról és a megállapítás eredményéről. A vevő csak akkor nem rendelkezik ezzel a joggal, ha azt egy külön törvény írja elő, amely intézkedéseket ír elő a vevő jogos érdekeinek védelmére, vagy ha az eladó a szerződéskötést megelőzően vagy a szerződéses viszony fennállása alatt határozatot tett a megfelelésről. a vevő kérésére, vagy ha az eladó a szerződés más megfelelő intézkedéseket hozott a vevő jogos érdekeinek védelmében.

IV.21. Ha a vevő írásban gyakorolja jogát, és kérelmének tartalmából az következik, hogy gyakorolja jogát, a kérelmet e törvény alapján benyújtottnak kell tekinteni; az e-mailben vagy faxon benyújtott kérelmet a vevő írásban kézbesíti legkésőbb a feladásától számított három napon belül.

IV.22 Ha a vevő gyanítja, hogy személyes adatait illegálisan kezelik, értesítést nyújthat be a Személyes Adatvédelmi Hivatalhoz. Ha a vevő nem rendelkezik teljes jogképességgel, jogait törvényes képviselő gyakorolhatja.

IV.23. Az eladó köteles a vevő kérését írásban feldolgozni, ill. megfeleljen a vevő ZnOOÚ szerinti követelményeinek, és legkésőbb a kérelem vagy kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül írásban tájékoztassa erről.

IV.24. A vevő jogainak korlátozása a 28. §. 2 Az eladó haladéktalanul írásban értesíti az érintettet és az Irodát a személyes adatok védelméről az Irodának.

 

V. MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE:
A rendszer e-mailben automatikusan megerősítést küld Önnek a beérkezett megrendelésről. A futár elküldésének napján e-mailben is értesítést kap. Szükség esetén a megrendeléssel kapcsolatos minden további információt elküldünk a megadott e-mail címre.

 

VI. SZÁLLÍTÁSI IDŐK ÉS FELTÉTELEK:
Az árukat a DPD, a Zásielkovňa.sk vagy a Slovenská pošta futárszolgálat szállítja - az ügyfél kívánságának megfelelően. Az áruk szállítási ideje attól függ, hogy milyen típusú szállítást választottak az áruk megrendelésekor. Ha a megrendelt árut kifizették, vagy utánvéttel rendelték és raktáron vannak, akkor az árut 2 munkanapon belül kiszállítjuk

napok. A Szlovák Köztársaságon kívül 3-5 munkanap. Minden szállítmányhoz tartozik egy eredeti adóigazolás (számla), amely garanciális igazolásként is szolgál. Személyes átvétel esetén ezeket az iratokat személyesen veszi át az áruval együtt. Azokat az árukat, amelyek a vevő saját megrendelésének eredményeként jöttek létre (az árucikkeket gravírozták vagy megrendelésre készítették), a jelen szerződési feltételektől eltérő határidőn belül lehet leszállítani.

Minden részvény a készlet kimerüléséig érvényes, hacsak egy adott termékre vonatkozóan nincs másképp feltüntetve.

Amennyiben az eladó és a vevő az adásvételi szerződésben másként nem állapodtak meg, az eladó köteles az árut a vevőnek késedelem nélkül, legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül átadni. Ha az eladó az első mondat szerinti határidőn belül nem teljesítette a termék átadására vonatkozó kötelezettségét, a vevő felkéri őt, hogy szállítsa le a cikket az általa biztosított további ésszerű határidőn belül. Ha az eladó még ezen ésszerű határidőn belül sem szállítja le a terméket, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.

Az áruk színmegjelenítése a monitoron nem feltétlenül felel meg pontosan a tényleges színárnyalatoknak, mivel a vevő ezeket valóban érzékeli. A színárnyalatok megjelenítése többek között a kijelző monitor minőségétől, ill. másik használt megjelenítő eszköz.

 

VII. AZ ÁRUK FIZETÉSI MÓDSZERE
A megrendelés teljesítése során számos fizetési lehetőséget kínálunk Önnek:

1. KÁRTYAFIZETÉS

A kártyás fizetés a Tatrabanka fizetési átjárón keresztül történik. A fizetési kártya minden adatait Tatrabanka hatósága védi. Az egész folyamat az e-boltunkon kívül zajlik. A fizetés után visszairányítják a www.SISI GOLD LUX s.r.o. és a megrendelés kézhezvételének visszaigazolásán információkat talál.

2. ONLINE FIZETÉS INTERNETBANKOLÁSON keresztül - GoPay

Az árukért átutalási megbízással fizethet bankja biztonságos weboldalán, automatikusan előre kitöltött fizetési adatokkal (összeg, változó szimbólum). Nem lépünk kapcsolatba az Ön adataival, csak a tranzakció sikerességéről vagy kudarcáról értesülünk.

3. FIZETÉS PayPal

A megrendelését a PayPal-fiókján keresztül is biztonságosan kifizetheti.

4. A LÉTESÍTMÉNYEK KIFIZETÉSE A QUATRO KÖZÖTT

5. A FELTÉTELEK KIFIZETÉSE ÁT ahojsplátky.sk

6. BITCOIN-FIZETÉS

Az arany, ezüst ékszerek és órák most már biztonságosan fizethetők a kriptovaluta bitcoinban. A befizetést a bitpay fizetési átjárón keresztül fogjuk feldolgozni.

7. ÁTUTALÁSFELTÉTEL
A megrendelésért átutalással is fizethet a Tatra bankában lévő számlánkra. A fizetés részleteit elküldjük az e-mailre, valamint a megrendelés átvételének visszaigazolását. Írja be a rendelés számát változó szimbólumként. A fizetés kézhezvétele után azonnal elküldjük Önnek a megrendelést.

8. Utánvét - fizetés átvételkor
Megrendelés készítésekor lehetősége van utánvétet választani, azaz közvetlenül a szállítás kézhezvételekor fizetni. A fizetést a futárnál teljesítheti, amikor a szállítmányt Önnek eljuttatja, vagy a postán, amikor azt átveszi.

 

VIII. ÁRUK SZÁLLÍTÁSI ÉS CSOMAGOLÁSI DÍJAI:
Az összes megrendelt árut szerződéses fuvarozóink aktuális árain szállítjuk, emelés nélkül. Az ügyfélnek lehetősége van a kézbesítés módjának megválasztására!

 

IX. Tulajdonjog megszerzése és áruk károsodásának átruházása:
IX.1. Az áru átvételével a megbeszélt helyen az áru tulajdonjoga a vevőre száll át. Az a vevő, aki nem felel meg a (3) bekezdésben szereplő fogyasztói meghatározásnak. 2. § levél törvény a) pontja alapján megszerzi az áruk tulajdonjogát az áruk teljes vételárának teljes kifizetéséig.

IX.2. Az áruk károsodásának kockázata akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy a vevő által felhatalmazott harmadik fél átveszi az árut az eladótól vagy az áru leszállítására felhatalmazott képviselőjétől, vagy ha ezt nem teszi meg időben. , abban az időben, amikor az eladó megengedi a vevőnek az áruk elidegenítését, és a vevő nem veszi át.

 

X. Garancia és felelősség az áruhibákért:
A vevő jogosult az árut az átvétel után azonnal megvizsgálni. Ha a termék csomagolásán mechanikai sérülést találnak, a vevő köteles ellenőrizni az áru állapotát, sérülés esetén a fuvarozó jelenlétében nyilvántartást készíteni a sérülésről. A fuvarozó felelős a szállítás közbeni károkért, mivel minden áru biztosított. Az elkészített nyilvántartás alapján az ügyfél ésszerű kedvezményt kap, vagy új terméket szállítanak, miután a káresemény lezárult a fuvarozóval.

A termék mechanikai károsodásaival kapcsolatos követeléseket, amelyek a szállítás kézhezvételekor nem voltak nyilvánvalóak, azonnal fel kell fedezni, miután felfedezték, azaz. közvetlenül a termék első használata után. A későbbi ilyen jellegű követelések csak akkor fogadhatók el, ha a vevő bizonyítja, hogy az áru állítólagos hibája az átvételkor volt. Az első használat előtt a vevő köteles áttanulmányozni a jótállási feltételeket, beleértve a kezelési útmutatót is, majd gondosan kövesse ezeket az információkat. A jótállás nem vonatkozik az árucikk (vagy annak részeinek) használatból eredő szokásos kopására.

Garancia:

Minden hónapra 24 hónapos garanciát vállalunk, hacsak másként nem jelezzük, és azon a napon kezdődik, amikor az árut a vevő átveszi. Szükség esetén a jótállás utáni szervizről is gondoskodunk

efonikusan vagy a sisigoldlux@gmail.com e-mail címen.

A garancia nem vonatkozik a hibákra:

Az áruk mechanikai károsodása okozza: A lánc szakadása, a kő eltörése, a termék karcolása, duzzanata, hajlása, kőből való kiesése, amelyet a kő tartó csepegtető törése vagy hajlítása okoz, a rögzítés feltörése , elszakítva a kötélláncokat, megrepesztve a gyűrű szélességét.
Az áruk károsodása a szokásos kopás következtében: Természetes viselet, például lógó gyűrűk dörzsölése a lógó fülbevalókon, gyűrűk hasítása a medálokon, ráncok fűzése a láncokon, normál ródiummal bevont ékszerek kopása, például a fehérarany gyűrűk alsó része
A nem megfelelő használat miatt leértékelt áruk és a megfelelő ápolásra vonatkozó utasítások be nem tartása.

Az igényelt áruknak teljesnek kell lenniük.

 

XI. PANASZOK:

 

Az árukkal kapcsolatos panaszokra a Polgári Törvénykönyv, valamint a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései vonatkoznak. A panaszokat indokolatlan késedelem nélkül kell benyújtani.

Ha kérdései vannak az árukkal kapcsolatos panaszokkal kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben a sisigoldlux@gmail.com címen vagy telefonon, lásd: kapcsolatok.

A panasz benyújtásának folyamata:

A vevő köteles panaszlapot írni, amely letölthető weboldalunkról a panasz rovatban, ahol megadja nevét és vezetéknevét, címét, tel. szám, megrendelés száma, az áru átvételének dátuma és az áru állítólagos hibájának leírása.
A vevő köteles elküldeni az eladónak a számla másolatát, amely garanciakártyaként is szolgál, amelyet a megrendelt áruval kapott.
Az igényelt ékszereket műanyag borítékba helyezi, amelyet megvásárolhat a postán, és egy biztosított levéllel (nem utánvéttel) küldheti el.
Az Ön által küldött szállítmány mozgását / kézbesítését a Szlovák Posta honlapján www.posta.sk a szállítmányok nyomon követése részben ellenőrizheti. A szállítmány szállítási / nyomon követési száma a szállítólevél hátoldalán található. Szállításkor küldött árut nem fogadunk el.

Helyezze be a borítékot:
ékszerek, ha lehetséges, az eredeti csomagolásban
kitöltött panaszlap
a számla másolata, amely garanciavállalási tanúsítványként is szolgál,
A jótállás nem terjed ki az áru mechanikus károsítására a vevő részéről, az áru nem megfelelő használatára, ill. alkalmatlan körülmények, gondatlan bánásmód, az áruk gondozásának elhanyagolása, nem megfelelő összeszerelés, helytelen árukezelés és -használat, az áruk helytelen kezelése, helytelen telepítés.

Minden törvényesen alkalmazott javítás a garanciális időszak alatt ingyenes. Az ingyenes jótállási javításra vonatkozó jog akkor is lejár, ha a termék garanciális időtartama alatt szakszerűtlen beavatkozást hajt végre egy meghatalmazott személytől eltérő személy. Ugyanakkor az eladó fenntartja a jogot, hogy az ilyen árukért ne térítsen pénzt, és azt a jogot, hogy ne cserélje le más árura.

Az eladó azonnal, összetett esetekben 3 munkanapon belül dönt a panaszról. Indokolt esetekben, különösen ha a termék állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a panasz keltétől számított 30 napon belül. Ezen időszak lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől vagy joga van a terméket új termékre cserélni.

Az eladó köteles a panasz kezeléséről legkésőbb a panasz keltétől számított 30 napon belül írásbeli dokumentumot kiállítani.

 

Az eladó köteles a panaszt kezelni és a panasztételi eljárást az alábbi módok egyikével megszüntetni:

a javított áruk átadásával,

árucsere,

ésszerű árkedvezmény megfizetésével az áruk árából,

az áruk szavatossági igényének indokolt elutasításával.

az áruk vételárának visszatérítésével,

A garanciális időszak alatt a vevőnek joga van követelni az eladótól az eladótól vásárolt áruk hibáit, amelyekért a gyártó, a szállító vagy az eladó felelős. Más esetekben az eladó nem tudja megjavítani a sérült árukat szavatosság alapján, és ha a vevő, miután erről értesült, kéri annak javítását, köteles megtéríteni az eladónak az ilyen áruk szervizelésével és javításával kapcsolatos költségeket. .

Az eladó írásban tájékoztatja a vevőt a panasz kezeléséről a vevő címére. Az áruval együtt elküldi a vevőnek a panaszra vonatkozó nyilatkozat másolatát, a beérkezett és a kimenő áruk fényképes dokumentációját is.

A panasz rendezésével a garancia időtartama meghosszabbodik a panasz időtartamával. Ha a követelést úgy rendezték, hogy az árut újra cserélték a törvényes szavatossági időn belül, akkor a jótállási idő a kárrendezés napjától kezdődik.

A Szlovák Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság (SOI) kérésére az Eladó köteles igazolni a panasz beérkezéséről szóló visszaigazolás másolatát, olyan okok miatt, amelyek miatt nem lehet a panasz azonnali kezelésének módjáról dönteni, és amelyek miatt a panasz kezelésének módjának meghatározása után nem lehet azonnal kezelni a panaszt.értékelés és a panasz kezelésére vonatkozó dokumentum másolata. Ha a vevő a vásárlástól számított első 12 hónapon belül panaszt tesz a termékkel kapcsolatban, az eladó a panaszt elutasítással csak szakmai megítélés vagy a gyártó által felhatalmazott, a panasz kommentálására képes kezelni. Ha a vevő a vásárlástól számított 12 hónap elteltével panaszt tesz a termékkel kapcsolatban, és az eladó elutasítja, a panaszt kezelő személy

köteles a panasz kezeléséről szóló dokumentumban megfogalmazni, hogy a fogyasztó kiknek küldheti el a terméket szakmai értékelésre. Ha a terméket szakértői értékelés céljából elküldik egy kijelölt személynek, a szakértői értékelés költségeit, valamint az összes kapcsolódó, célszerűen felmerült költséget az eladó viseli, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől. Ha a fogyasztó szakmai értékeléssel bizonyítja az eladó felelősségét a hibáért, ismét panaszt nyújthat be; a szavatossági idő a szakmai értékelés során nem tart. Az eladó a panasz újbóli alkalmazásának napjától számított 14 napon belül köteles megtéríteni a fogyasztónak a szakmai elbírálás során felmerült összes költséget, valamint az összes kapcsolódó, szándékosan felmerült költséget. Az újra benyújtott igényt nem lehet elutasítani.

A jótállás nem terjed ki azokra a hibákra, amelyekről a szerződés megkötésekor értesítést kaptak, vagy amelyekről a szerződéskötéskor fennálló körülményeket figyelembe véve ismernie kellett.

Az eladó a panasz benyújtásakor köteles visszaigazolást adni a fogyasztónak. Ha a panasz távközlés útján történik, az eladó köteles a panasz visszaigazolását haladéktalanul eljuttatni a fogyasztóhoz, ha a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de nem később, mint a panasz igazolásával. A panaszmegerősítést nem kell leadni, ha a fogyasztónak lehetősége van a panaszt más módon igazolni.

Az eladó köteles nyilvántartást vezetni a panaszokról, és azokat a Szlovák Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság (SOI) kérésére benyújtani ellenőrzésre. A panasznyilvántartásnak tartalmaznia kell a panasz keltének, a panasz kezelésének dátumát és módját, valamint a panaszon szereplő dokumentum sorszámát.

A panasz kezelése nem érinti a vevő azon jogát, hogy egy speciális szabályozás szerint kártérítést kapjon.

Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy ha úgy ítéli meg, hogy az eladó megsértette jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni jogorvoslatért. Ha az eladó a jogorvoslat iránti kérelemre negatív választ ad, vagy a feladásának napjától számított 30 napon belül nem válaszol rá, a fogyasztónak joga van indítványt benyújtani vitájának alternatív megoldásának kezdeményezésére a jelen cikk rendelkezései szerint. Törvény 12. §. 391/2015 Coll. az alternatív vitarendezésről és egyes törvények módosításáról. Illetékes jogalany az eladóval folytatott fogyasztói viták alternatív rendezésére SISI GOLD LUX s.r.o. Szlovák Köztársaság s.r.o. a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet Bajkalská 21 / A, POBox No. 29, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk, vagy más, a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma (az a http: //www.mhsr.sk címen érhető el); a fogyasztónak joga van megválasztani, hogy a fent említett AVR-szervezetek közül melyikhez forduljon. A fogyasztó a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen elérhető online vitarendezési platform segítségével alternatív vitarendezési javaslatot nyújthat be.

 

XII. RENDELÉS LEMONDÁSA:
Minden megrendelést lemondhat a megrendelés napján 15:00 óráig, ha a megrendelés 15:00 előtt érkezett, vagy 12:00 óráig, ha a megrendelést előző napon 15:00 után kapta a sisigoldlux @ gmail e-mail címen. com, vagy telefonon a + 421 800 300 575 telefonszámon, indoklás megadása nélkül. Csak adja meg a megrendelt áruk nevét, e-mail címét, rendelési számát és leírását.

Az eladónak joga van visszavonni a megrendelést, ha a készlet eladása vagy az áruk hozzáférhetetlensége miatt a jelen feltételekben meghatározott határidőn belül vagy az online áruházban megadott áron nem tudja az árut a vevőhöz eljuttatni, kivéve, ha vevő megállapodik a cserében. A megrendelés törléséről a vevőt telefonon vagy e-mailben értesítik.

Ha a vevő már kifizette az áruk törölt megrendelésének vételárának egy részét vagy egészét, ezt az összeget a megrendelés törlésétől számított 14 napon belül visszatérítjük, készpénz nélküli átutalással az általa megadott számlára vagy postai úton rendelés.

 

XIII. A FOGYASZTÓVÁSÁRLÓ ELLENŐRZÉSE
A fogyasztó jogosult indoklás nélkül elállni az adásvételi szerződéstől az Art. 7. és azt követő bekezdések Törvény. 102/2014. Coll. a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről (a továbbiakban: a távértékesítés fogyasztóvédelméről szóló törvény) az áru átvételétől számított 14 napon belül, ha az eladó időben és megfelelően teljesítette a Tv. Törvény 3. §-a a távértékesítésről szóló fogyasztóvédelemről. A vevő felelős az áru értékének bármilyen csökkenéséért, amely az áruk jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükségesektől eltérő módon történő kezelés következtében következik be. A fogyasztónak joga van az árut az átvétel után a klasszikus „kő” boltban történő szokásos vásárláshoz hasonló módon kicsomagolni és tesztelni ezen időszakon belül, az áru jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértékben. A fogyasztó felelős az áru értékének esetleges csökkenéséért. Próbáld ki

ezért nem azt jelenti, hogy elkezdjük használni az árut, és néhány nap után visszaküldjük az eladónak.

A vevő elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áruvásárlás, még a szerződéstől való elállási időszak kezdete előtt.

A fogyasztó nem mondhat le a szerződéstől a fogyasztó speciális követelményei szerint készült áruk, vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk, illetve olyan termékek esetében, amelyeket jellemzőik miatt nem lehet visszaküldeni.

A megrendelt, testreszabott áruk (mint például gyűrűk, eljegyzési gyűrűk, kövekkel gyűrűk, láncok és különböző méretű karkötők, amelyek jelenleg raktáron vannak, ékszerekbe vésve) különleges vevői igények szerint készült termékek, és nem vonhatók vissza szerződésnek és annak az eladónak történő visszaadására a törvényes 14 napos határidőn belül.

A fogyasztó felelős az áru értékének csökkenéséért, amely az áru kezelésének eredményeként következett be, ami meghaladja az áru tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges mértéket.

Az árut vissza kell adni, beleértve az esetleges ajándékokat is. Az áruk Eladónak történő elküldésének költségeit a Vevő fizeti. A nekünk küldött küldeményt Ön fizeti. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Utánvétet nem fogadunk el. Kérjük, az árucikkeket eredeti csomagolásban, felhasználatlanul és sértetlenül adja vissza, beleértve a tartozékokat (eredeti vásárlási igazolás, jótállási jegy (ha van), használati utasítás stb.). Meg kell tartani az áruk megfelelő gondozását. Az eladó nem felelős a küldemény elvesztéséért vagy károsodásáért.

Az eladó indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az elállási értesítés vevő részére történő kézbesítésétől számított 14 napon belül köteles visszavezetni a vevőnek az adásvételi szerződés alapján vagy az ahhoz kapcsolódóan kapott összes kifizetést, beleértve a szállítást, a kézbesítést postaköltség és egyéb költségek és díjak. Ez nem vonatkozik a többletköltségekre, ha a vevő az eladó által kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési módtól eltérő szállítási módot választott, sem a kiegészítő szolgáltatások költségeire, ha a szerződés tárgyát képezték, és ha teljes mértékben biztosított. (A szerződéstől való elállást követően visszatérítjük az áruk szállításának költségeit is a legolcsóbb általános kézbesítési mód tartományában, amelyet ajánlunk, vagyis a szlovák postai kézbesítés szokásos postaköltsége)

Az eladó nem köteles visszafizetni a vevőnek a neki átadott árukért fizetett díjakat, vagy mindaddig, amíg a vevő nem bizonyítja az áru visszaszolgáltatását az eladónak, kivéve, ha az eladó azt javasolja, hogy személyesen vagy az általa felhatalmazott személy útján vegye át az árut. neki.

A vevő elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya az áruvásárlás, még a szerződéstől való elállási időszak kezdete előtt.

A szerződéstől való elállást követően a fogyasztó köteles az árut visszaküldeni az eladónak legkésőbb a szállítás kézhezvételétől számított 14 napon belül.

 

XIV. A FELTÉTELEK ÉS A PANASZOK ELJÁRÁSÁNAK HOZZÁFÉRÉSE:
A megrendelés elküldése előtt a vevőt arra kérjük, hogy a négyzet bejelölésével erősítse meg, hogy elolvasta ezeket a feltételeket, elolvasta, megértette azok tartalmát és teljes mértékben egyetért velük.

 

XV. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK:
Az Üzemeltető és az Ügyfelek között felmerülő minden jogviszonyra a Szlovák Köztársaság jogszabályai az irányadók. A jelen Üzletszabályzat által nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.

Ezek a feltételek 2011. május 24-én lépnek hatályba